Школа молодого спеціаліста (наставництва)
"Перспектива"
Керівник школи: викладач Вітько Ірина Миколаївна
Мета: надати педагогам-початківцям методичну допомогу в розв'язані першопочаткових проблем в подоланні труднощів з якими зустрічаються молоді педагоги, з метою підтримки їхньої творчої ініціативи, бажання плідно працювати, їх адаптації в колективі, розвитку в професійній діяльності.
Наставниками для новоприбулих спеціалістів призначено наступних педагогічних працівників:
Філіпову О.О. – наставником для заступника директора Сердюченко Н.М.;
Мішіну Ю.В.- наставником для майстра в/н Петренко О.А., Храменкової Т.С.;
Барабаша І.В. – наставником для майстра в/н Брижатова В.І.; для викладача Галака В.Д.;
Барабаш С.Л. – наставником для Ярохно В.А.;
Горобця О.М. – наставником для викладача Глюдзо О.О.;
Журавель О.В. - наставником для викладача Журилова О.І.
Хмилко В.А. - наставником для майстра в/н Хмилка О.О.
Звіт про роботу Школи молодого спеціаліста "Перспектива"
План роботи Школи молодого спеціаліста (наставництва) "Перспектива" 2023-2024
Засідання для молодих спеціалістів
12.03.2024 відбулося засідання для молодих спеціалістів на тему : " Особливості Тайм - менеджменту в освітньому процесі".
Засідання Школи молодого спеціаліста
29.02.2024 відбулося засідання Школи молодого спеціаліста для майстрів виробничого навчання на тему: "Методика застосування інформаційних - комунікаційних технологій на уроках виробничого навчання".
Засідання Школи молодого педагога
14 лютого 2024 року в рамках Тижня педагогічної майстерності відбулося засідання Школи молодого педагога. Молоді педагоги відвідали відкриті уроки для поповнення своїх знань та умінь.
На засіданні були розглянуті такі питання:
1. Застосування цифрових технологій. Осадчий М.М.
2. Самоаналіз уроку молодих спеціалістів. Вітько І.М.
3. Самоосвіта молодих спеціалістів. Розв'язання педагогічних ситуацій. Моделювання структури уроку виробничого навчання відповідно до обраної типології. Демяненко В. В.
Молоді спеціалісти отримали рекомендації та пам’ятку-алгоритм для самоаналізу уроку в контексті компетентнісного підходу. Були обговорені проблемні питання та покращення результату навчання здобувачів освіти.
Звукова функція обмежена 200 символами
Коментарi